3 jaar garantie, uitbreidbaar naar 5 jaar

Verzenden & Retourneren

Ontdek antwoorden op veelgestelde vragen en handige tips in onze uitgebreide kennisbank. Van productinformatie tot nuttige handleidingen, vind hier alles wat je nodig hebt om het meeste uit je winkelervaring te halen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Powerlit zijn de verzendkosten altijd gratis.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Als wij voor 17:00 jouw order binnenkrijgen kunnen we deze doorgaans nog versturen met onze verzendpartners. Houd er altijd rekening mee dat een pakket 1-2 werkdagen de tijd nodig heeft om bij jou bezorgd te worden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je kan altijd je bestelling volgen. Nadat je je order hebt geplaatst en wij deze hebben verzonden krijg je automatisch per e-mail een bericht met de track&trace code van de vervoerder. Mocht je deze nou niet hebben binnengekregen, stuur ons dan gerust een e-mail met een vraag hierover.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kunt een artikel retourneren door contact op te nemen met onze klantenservice via onze klantenservice pagina. Vervolgens kunt u daar ons een vraag stellen over het retourneren van uw aankoop. Wij sturen u vervolgens een retourlabel en instructies voor het retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.